۰۹۱۲۹۱۵۲۸۶۹

جهان تجارت کارتن البرز

کارتن قارچ ، سینی قارچ ، بسته بندی قارچ ، جعبه قارچ
کارتن قند و جعبه قند

تولید کارتن قارچ در کرج ، کارتنسازی در کرج ، ساخت کارتن قارچ در کرج

کارتن قند برای بسته بندی های قند مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع بسته بندی ها، قند را در برابر ضربات محافظت کرده و از خرد شدن و له شدگی قند جلوگیری میکند و هم چنین در کنار این ویژگی ها پک های کارتنی و مقوایی میتوانند محصول حساسی مثل قند را در برابر نم و رطوبت های ممکن ایمن سازد.

ضرورت استفاده از کارتن در بسته بندی قند:
قند نیز مانند سایر مواد غذایی از حساسیت بالایی در بسته بندی برخوردار است.در گذشته قند به صورت فله به فروش می رسید که به جهت تماس مستقیم آن با محیط امکان آلودگی بالایی داشت.خوشبختانه امروزه قند به صورت بسته بندی عرضه میگردد.
دو نوع اصلی بسته بندی قند بسته بندی نایلونی و بسته بندی جعبه ای هستند.در بسته بندی قند در نایلون و پلاستیک با توجه به وزن بالای قند امکان پارگی و سوراخ شدن نایلون و آسیب و له شدگی محصول وجود دارد همچنین نایلون ماده ای زیان آور برای محیط زیست می باشد.
جعبه و کارتن بهترین گزینه برای بسته بندی قند هستند زیرا استحکام بالایی داشته و مانع آسیب به قند میشوند علاوه بر آن امکان چاپ طرح های متنوع و تولید در ابعاد مختلف را دارند و از همه مهمتر هیچگونه آسیبی به محیط زیست ما نمی رسانند.

جنس کارتن قند:
کارتن های مواد غذایی نظیر قند با توجه به نگهداری طولانی مدت در انبارها ، حمل و نقل به شهرهای مختلف و انبارش در خرده فروشی ها باید از استحکام بالایی برخوردار باشند.
به همین جهت برای بسته بندی قند ۲ و ۳ کیلویی از کارتن سه لایه و برای بسته بندی قند ۵ کیلویی از کارتن ۵ لایه و با کاغذهای بسته بندی با کیفیت استفاده می گردد تا حداکثر اطمینان از سالم ماندن قند از ابتدای بسته بندی در کارخانه تولیدکننده تا رسیدن آن به منزل مصرف کننده حاصل گردد.

صادرات کارتن قند

در هنگام خرید کارتن بسته بندی قند باید به مواردی توجه داشته باشید. یکی از موارد مهم در هنگام سفارش تولید کارتن بسته بندی قند توجه به ابعاد و نوع کارتن مورد نظر است. با توجه به مقدار و وزن محصولی که می خواهید بسته بندی کنید باید کارتن مناسب و کاربردی را سفارش دهید. زیرا همان طور که می دانید کارتن هایی که برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرند انواع گوناگونی دارند که با توجه به نوع و وزن محصول می توان مناسب ترین نوع را انتخاب کرد. برخی از پر کاربردترین انواع کارتن ها برای بسته بندی عبارتند از :

  • کارتن مادر
  • کارتن لمینتی
  • کارتن 5 لایه
  • کارتن 4 لایه
  • کارتن 3 لایه
  • کارتن پستی
  • کارتن دایکاتی
  • کارتن بسته بندی صادراتی
  • کارتن ایندربرد
انواع کارتن قند

جعبه و کارتن قند در انواع متفاتی وجود دارند و تنوع چاپ آنها بسیار است. جعبه و کارتن قند را میتوان بدرون هیچ گونه طرح و رنگی با چاپی ساده ارائه کرد یا میتوان با طرح ها و رنگهای شفاف و زیبا با جعبه های لمینتی صادر کرد. تولید کنندگانی که در زمینه صادرات فعالیت دارند میدانند که جعبه های لمینتی میتوانند تاثیر بسزایی را در فروش داشته باشند چرا که در بسته بندی این نوع جعبه ها از طرح های زیبا در دل رنگ های جذاب استفاده شده است. جعبه های لمینتی سلفون دار نیز میتوانند محصول را در برابر رطوبت و نم حفظ کنند زیرا سلفون نوعی پلاستیک نازک بوده که یک عایق در برابر رطوبت به حساب می آید.

طراحی کارتن قند

طراحی و زیبایی دو عامل هستند که در دل یکدیگر قرار گرفته اند به گونه ای که در دل طراحی عامل زیبایی نمود پیدا میکند. هر بسته بندی طراحی خاص خود را می طلبد به طوریکه در دل طراحی مواد خوراکی مثل قند بودن نام تجاری، داشتن تصویر از شکر و قند، مواد تشکیل دهنده، قیمت، تاریخ انقضا و غیره از عوامل مهم در توضیحات روی پک به حساب می آیند.

کلام آخر

جهان تجارت کارتن البرز با بیش از سه دهه تجربه در بخش کارتن سازی و چاپ و بسته بندی  میتواند به شما عزیزان در انتخاب بهترین نوع بسته بندی کمک های شایانی را ارائه نماید . شما می توانید برای دریافت دریافت مشاوره و اطلاعات مورد نیازیتان با بخش (تماس با ما) و با کارشناسان دپاتمان فورش ما تماس حاصل فرمایید.

بسته بندی قند,کارتن قند,کارتن قند صادراتی,قیمت کارتن قند,خرید کارتن قند,سفارش کارتن قند,تولید کارتن قند,ساخت کارتن قند,طراحی کارتن قند

بسته بندی قند,کارتن قند,کارتن قند صادراتی,قیمت کارتن قند,خرید کارتن قند,سفارش کارتن قند,تولید کارتن قند,ساخت کارتن قند,طراحی کارتن قند

صنایع بسته بندی قند,صادرات قند کارتنی,کارتن قند صادراتی,فروش کارتن قند صادراتی,کارتون قند

کارتن قند درجه یک,کارتن قند ارزان,کارتن قند گران,کارتن مقوایی قند,طراحی کارتن قند صادراتی

WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کارتن قارچ ، ساخت کارتن قارچ ، کارتن قارچ صادراتی ، بسته بندی قارچ

جعبه قارچ ، سبد قارچ ، سبد شیرینگ قارچ ، صادرات قارچ ، کارتن مخصوص قارچ

کارتن سفارشی قارچ ، بسته بندی قارچ صادراتی ، سبد فروش قارچ ، تهیه کارتن قارچ ، کارتنقارچ

کارتن قارچ ارزان ، کارتن قارچ با کیفیت ، کارتن قارچ در کرج ، کارتن قارچ در تهران

جهان تجارت البرز
تماس با ما