۰۹۱۲۹۱۵۲۸۶۹

جهان تجارت کارتن البرز

کارتن قارچ ، سینی قارچ ، بسته بندی قارچ ، جعبه قارچ
کارتن لوازم خانگی و لوازم برقی

تولید کارتن قارچ در کرج ، کارتنسازی در کرج ، ساخت کارتن قارچ در کرج

برای بسته بندی کالا هایی که از ارزش بالایی برخوردار می باشند و امکان صدمه دیدن آنها زیاد میباشد و نیاز به مخافظت دارند باید از کارتن استفاده کرد .
این لوازم با ارزش از جمله تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، گاز و غیره می باشند که باید در بسته بندی ان ها بسیار دقت بالایی داشت تا به وسیله آسیبی وارد نشود. کارتن لوازم برقی یک گزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد. این نوع کارتن از کاغذ رویه و زیره از جنس کرافت در دست ساخت قرار داده می شود، که باعث می شود جعبه از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار شود. چاپی که بر روی کارتن لوازم برقی انجام می شود از نوع چاپ افست می باشد.

تولید و فروش کارتن لوازم منزل

این کارتن ها به دلیل این که از کیفیت بالایی برخوردار هستند،  تقاضای بسیار بالایی نیز دارند، چرا که در هنگام تولید کارتن لوازم خانگی به دلیل سنگین بودن کالا های آشپزخانه جنبه ی محافظتی کارتن بسیار ارزشمند است.بسته بندی در صنعت لوازم برقی به علت ارزش و مبلغ بالای کالا، یکی از مهم ترین بخش های پیش از تولید می باشد. لوازم برقی به توجه به اینکه از حجم بالایی برخوردار می باشند مورد نیاز می باشد. از جنبه های محافظتی بسته بندی با کیفیت بسیار بالا مورد استفاده قرار گیرد. در این صنعت هزینه در بسته بندی در مقابل مبالغ خسارت بار بسیار ناچیز می باشد.
کارتن لوازم برقی جهت استفاده در جابه جایی ها معمولا تا سال ها در انباری منازل نگهداری می شود. به همین دلیل تاثیر به سزایی در برند سازی دارد. زیرا بسته بندی لوازم برقی خصوصا در سایز های کوچک تر از بهتر  می باشد از نظر ظاهر خلاقانه و جذاب باشند. تا خریدار را ترغیب به خرید آن محصول کند. یک بسته بندی خوب باید متناسب با محصول طراحی شود چرا که حتی اگر کارتن ما بزرگ تر یا کوچک تر از حد مجاز برای کالای ما باشد، مقاومت آن را از بین می برد و هنگام جابه جایی موجب آسیب محصول و پارگی کارتن می شود.
کارتن سازی جهان تجارت کارتن البرز با طراحی مناسب و ارائه کارتن مرغوب و با کیفیت آماده خدمت رسانی به شما تولید کنندگان محترم می باشد.در یک بسته بندی مناسب بر روی بسته، مشخصات فنی، نام و لوگوی شرکت چاپ می گردد. هم چنین نیاز می باشد بر روی کارتن یخچال، کارتن فریزر، کارتن تلویزیون، کارتن هود، کارتن جارو برقی، کارتن ماشین ظرفشویی، کارتن ماشین لباسشویی، کارتن گاز، کارتن فر گاز، کارتن کولر، کارتن ظروف چینی بزرگ، دستگیره مخصوص حمل قرار گیرد.
کارتن های لوازم خانگی کوچک تر مانند کارتن اتو، کارتن غذا ساز، کارتن همزن، کارتن چرخ گوشت، کارتن آبمیوه گیری، کارتن گوشت کوب برقی، کارتن قهوه ساز، کارتن سماور، کارتن چای ساز، کارتن مخلوط کن، کارتن تستر، کارتن ماکروفر، کارتن ظروف چینی کوچک و… بهتر می باشد کارتن لمینتی مورد استفاده قرار گیرد.

کارتن ابزار برقی و لوازم خانی

کارتن وسایل برقی

وقتی که  وسایلی مثل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی،مایکروفر و کالا های بزرگی مثل آن خریداری می کنید، متوجه می شوید که فضای کافی برای نگه‌ داشتن این کارتن‌ این وسایل بزرگ ندارید شاید هم کمی دودل می شوید و به این فکر کنید که اگر بعداً قصد اسباب‌ کشی داشته باشید، به این کارتن‌ ها نیاز پیدا می‌ کنید یا خیر. نکته‌ ای که باید در اگاه باشید، این می باشد که خدمات باربری و اسباب‌کشی، به‌خوبی وسایل منزل شما را جا به‌ جا کرده و نیازی به کارتن‌ های بزرگ نخواهید داشت.
پس بهتر می باشد که این جعبه‌ ها را بازیافت نمایید تا بی‌ دلیل، فضای خانه را اشغال نکنند.

از آن جا که کارتن های لوازم خانگی باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشند به همین دلیل باید از مواد اولیه ی مرغوب در تولید آن ها استفاده کرد و این خود باعث می شود قیمت ها افزایش یابد.
 چاپی که بر روی این کارتن ها انجام می گردد نیز عموما چاپ لمینتی می باشد که همین امر سبب افزایش قیمت این نوع کارتن میباشد .

کارتن لوازم برقی,کارتن تجهیزات برقی,کارتن تلویزیون,کارتن یخچال,کارتن مایکروویو,کارتن ماکروفر,کارتن ماهواره,کارتن ضبط,کارتن لپ تاپ,کارتن لامپ,کارتن چراغ, کارتن ساعت, کارتن هود, کارتن سینک, کارتن گاز, کارتن بخاری, کارتن کولر, کارتن شومینه, کارتن لوستر, کارتن موبایل, کارتن تلفن همراه, کارتن فریزر, کارتن قابلمه, کارتن توستر, کارتن هم زن, کارتن سرویس عروس, کارتن جهیزیه عروس, کارتن سرخ کن

جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن سینک ظرفشویی
کارتن سینک
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن هود و کارتن لوازم آشپزخانه
کارتن هود
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن یخچال
کارتن یخجال
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن بخاری
کارتن بخاری
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن کولر و بسته بندی کولر
کارتن کولر
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن قابلمه و جعبه قابلمه
کارتن قابلمه
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن آیفون و کارتن لوازم برقی
کارتن آیفون
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن لپ تاپ و جعبه لپ تاپ
کارتن لپ تاپ
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن آبگرمکن و کارتن پکیج
کارتن پکیج
جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن لامپ و جعبه لامپ
کارتن لامپ

جهان تجارت البرز، تولید کننده انواع کارتن لوازم برقی و لوازم خانگی با دیزاین و طراحی جدید و متریال مستحکم و با کیفیت. برای دیده شدن نیازمند بسته بندی با کیفیت هستید و ما میتوانیم در زمینه بسته بندی و تولید کارتن محصولاتتان به شما کمک کنیم . با ما بهتر دیده می شوید زیرا ما کارمان را حرفه ای بلدیم

کارتن لوازم برقی,کارتن تجهیزات برقی,کارتن تلویزیون,کارتن یخچال,کارتن مایکروویو,کارتن ماکروفر,کارتن ماهواره,کارتن ضبط,کارتن لپ تاپ,کارتن لامپ,کارتن چراغ

کارتن محافظ برق,کارتن قابلمه,کارتن تبلت,کارتن موبایل,کارتن هود,کارتن سینک,کارتن گاز

کارتن ماشین لباسشویی,کارتن قهوه جوش,کارتن بخارپز,کارتن اسپیکر,کارتن ساعت,کارتن چرخ گوشت

WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کارتن قارچ ، ساخت کارتن قارچ ، کارتن قارچ صادراتی ، بسته بندی قارچ

جعبه قارچ ، سبد قارچ ، سبد شیرینگ قارچ ، صادرات قارچ ، کارتن مخصوص قارچ

کارتن سفارشی قارچ ، بسته بندی قارچ صادراتی ، سبد فروش قارچ ، تهیه کارتن قارچ ، کارتنقارچ

کارتن قارچ ارزان ، کارتن قارچ با کیفیت ، کارتن قارچ در کرج ، کارتن قارچ در تهران

جهان تجارت البرز
تماس با ما