۰۹۱۲۹۱۵۲۸۶۹

جهان تجارت کارتن البرز

کارتن قارچ ، سینی قارچ ، بسته بندی قارچ ، جعبه قارچ
همه چیز در مورد کارتن ساده و موارد استفاده از آن

تولید کارتن قارچ در کرج ، کارتنسازی در کرج ، ساخت کارتن قارچ در کرج

تولید کننده انواع کارتن ساده سفید و کارتن سفید قهوه ای

کارتن ساده : کارتن قهوه ای زیر مجموعه ای از کارتن ساده میباشد که به دلیل رنگ ورق تولید شده با آن (قهوه ای ) بصورت عامیانه کارتن قهوه ای نامگذاری شده است .از آنجا که کارتن ساده به رنگ سفید ( ساخته شده از ورق سفید ) نیز تولید میشود پس میتوان گفت که اتلاق نام سفید یا قهوه ای به این مدل از کارتن ها  منطقی و درست نیست . این کارتن ها با توجه به کاربردی که دارند و بر اساس مقاومت مورد نیازشان در تحمل بار ، فشار و مقاومت در برابر ضربه پذیری با  لایه های متعدد (دولایه، سه لایه ، پنچ لایه و هفت لایه ) تولید می گردند. 

تولید کارتن ساده سفید و کارتن ساده قهوه ای در جهان تجارت کارتن البرز
کارتن های سفید و کارتن های قهوه ای ( کارتن های ساده ) اسامی دیگری نیز دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم :

1ـ کارتن بدون چاپ:

یکی از اسامی رایج این کارتن بدون چاپ است. همانطور که از نامش پیداست منظوراز کارتن بدون چاپ نوعی از کارتن است  که روی آن چاپ انجام نشده باشد .
البته این بدین منظور نیست که نمی توان بر روی این کارتن ها عملیات چاپ انجام داد ، تنها تفاوت آن در نوع چاپ میباشد شیوه چاپ بر روی کارتن های ساده ، فلکسوگرافی است.در این شیوه با استفاده از دستگاه فلکسوگرافی طرح و الگو را مستقیم بر روی کارتن بسته بندی چاپ می کند.آرم شرکت ها و موسسات و خصوصیات آنها که روی کارتن بسته بندی مشاهده می کنید به همین شیوه ی فلکسوگرافی چاپ می شود.

از نقاط قوت و مزیت چاپ فلکسوگرافی بر روی کارتن های بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-قابلیت چاپ بر روی سطح های چند لایه و ناهموار
۲-سریع بودن روش چاپ
۳-قیمت مناسب
۴-ماندگار بودن بسیار زیاد آرم و مشخصات روی بسته بندی

نقطه ضعف این روش که باید مشتری در هنگام سفارش به آن توجه کند این است که این شیوه ی ساخت کارتن چاپی فقط برای چاپ آرم و نوشته خوب است و برای چاپ عکس این روش مناسب نیست چون کیفیت تصویر بسیار بی کیفیت است.

2ـ کارتن مادر:

زمانی که یک محصول تولید میشود برای بهتر دیده شدن در بسته بندی شیک و مناسب خودش قرار میگیرد ، اما اگر قرار باشد برای محافظت از این بسته بندی شیک یا قرار دادن تعدادی از آن محصول کنار هم ( جهت ارسال به نقاط دورو  نزدیک ) از بسته بندی دیگری استفاده کرد چه میکنیم ؟ در این موارد حتما از کارتن های ساده ( بدلیل قیمت مناسب ) استفاده میکنیم .  به طورمثال، پودر رختشویی در بسته بندی های  کوچک تولید میشوند . اکنون این بسته بندی ها در یک کارتن بزرگ تر قرار می گیرند. به این کارتن ها ، کارتن مادر می گویند. این کارتن ها، معمولاً از نوع کارتن قهوه ای یا سفید می باشند.

شانه تخم مرغ درجه یک

صنعت بسته بندی در جهان، سالهاست که مورد توجه قرار گرفته است. چه بسیار کالاهایی که به صورت فلّه و یا با بسته بندی ساده و ابتدایی با قیمتی ناچیز به کشورهای دیگر صادر می شوند ، سپس تنها با بسته بندی مناسب ، بعنوان کالای مرغوب و لوکس و با قیمتی چندین برابر به کشورهای دیگر منجمله کشور خودمان فروخته میشوند .

جهان تجارت کارتن البرز همواره آمادگی دارد در تمامی مراحل کار در کنار شما تولید کننده گرامی باشد (مشاوره ، طراحی ، تولید ، چاپ ) . 

کارتن ساده,کارتن سفید,کارتن قهوه ای,کارتن ارزان,کارتن آماده بدون چاپ,کارتن خام آماده,کارتن سفید بسته بندی,کارتن قهوه ای بسته بندی

کارتن ساده,کارتن سفید,کارتن قهوه ای,کارتن ارزان,کارتن آماده بدون چاپ,کارتن خام آماده,کارتن سفید بسته بندی,کارتن قهوه ای بسته بندی

کارتن ساده بدون چاپ,کارتن ساده چاپ دار,کارتن سفید خام,کارتن قهوه ای خام,کارتن سفید چاپ دار

قیمت کارتن ساده,استعلام قیمت کارتن ساده,کارتن ساده ارزان,کارتن ساده سفید,کارتن ساده قهوه ای

تولید کارتن ساده در کرج,ساخت کارتن ساده در کرج,سفارش کارتن ساده درکرج,تولید کارتن ساده در کرج,کارتن سازی در کرج

WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کارتن قارچ ، ساخت کارتن قارچ ، کارتن قارچ صادراتی ، بسته بندی قارچ

جعبه قارچ ، سبد قارچ ، سبد شیرینگ قارچ ، صادرات قارچ ، کارتن مخصوص قارچ

کارتن سفارشی قارچ ، بسته بندی قارچ صادراتی ، سبد فروش قارچ ، تهیه کارتن قارچ ، کارتنقارچ

کارتن قارچ ارزان ، کارتن قارچ با کیفیت ، کارتن قارچ در کرج ، کارتن قارچ در تهران

جهان تجارت البرز
تماس با ما