۰۹۱۲۹۱۵۲۸۶۹

جهان تجارت کارتن البرز

کارتن قارچ ، سینی قارچ ، بسته بندی قارچ ، جعبه قارچ
نقش کارتن سازی در صادرات

تولید کارتن قارچ در کرج ، کارتنسازی در کرج ، ساخت کارتن قارچ در کرج

نقش کارتن سازی در موفقیت صادرات

کارشناسان علم تجارت بر این عقیده هستند که ارائه محصول در یک بسته بندی نامناسب، می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به صنایع تولیدی وارد نماید و درصد فروش آن را به میزان بسیار زیادی پایین آورد و همین موضوع است که لزوم استفاده از کارتن در صنایع بسته بندی را بیش از پیش مشخص مینماید. کارتن و بسته بندی از عواملی هستند که بر روی فروش محصول تولید شده اثر بسزایی می گذارند. در سراسر جهان شرکت های بزرگی که به موفقیت های چشمگیری در زمینه فروش محصولات خود رسیده اند، همواره به بسته بندی که توسط آن محصول خود را ارائه می نمایند توجه ویژه ای داشته اند.

چرا شرکت های معتبر دنیا از کارتن در بسته بندی کالاهای خود استفاده می کنند؟
  • کارتن به علت این که از کاغذ و خمیر چوب ساخته می شود، می تواند نقش بسیار مهمی در حمل و نقل کالاها ایفا کند و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری به عمل آورد.
  • بر روی کارتن به راحتی می توان برند شرکت و یا هر طراحی دیگری را به وجود آورد و با نقش ها و رنگ های دلخواه، آن را جذاب تر نمود.
  • مطابقت با بحث های زیست محیطی در بازار یابی هدف یعنی کارتن ها قابلیت بازگشت به چرخه تولید را دارند و هیچ گونه آسیبی را به محیط زیست وارد نمی کنند.
  • دارای ویژگی نوآوری (خلاقیت پیش تصور و تحلیل آور ؛ نوآور و ایده دهنده ، جستجو دهنده فعالانه ارتباطات در فرم )
  • داشتن تنوع بسیار بالا در طرح ، رنگ ، شکل ، ابعاد
  • معرفی بهتر برند و نشان تجاری و ترویج محصول
  • اهمیت داشتن حمل آسان به دلیل جابه جایی طولانی مدت
  • تسهیل نمایش ، چینش و عرضه محصولات
  • قابلیت انبارش منظم و مستحکم
  • طراحی با کیفیت و استاندارد
  • محافظت محصول حین حمل در رطوبت، باران، نور، دما و عوامل شیمیایی در فصول مختلف
  • سبک وزن بودن
  • ملاحظات مالی و مقرون و به صرفه بودن
تولید کننده انواع کارتن دایکاتی در استان البرز
هدف از بسته بندی صادراتی

بسته بندی باید تا حد امکان ساده و ارزان باشد ضمن این که اهداف اولیه بسته بندی یعنی خاصیت حفاظتی و جذابیت را نیز دارا باشد . هدف اصلی بسته بندی صادراتی حداقل سازی خطرهایی است که به محصول در هنگام انبار کردن ، حمل و نقل و توزیع وارد می شود .

  • محصولات تولید شده با شکل و ظاهر جذاب می تواند نظر مصرف کننده گان خارجی را به خود جلب نماید.
  • بسته بندی زیبا وشکیل هزینه نیست و نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. با در نظر داشتن بازار هدف و سلیقه مشتریان، می توان طراحی بسته بندی محصول را تغییر داد.
  • ظاهر مناسب ، طراحی شکیل ، قابلیت رنگ پذیری طرح و چاپ با کیفیت از جمله مواردی است که میتواند نظر مصرف کننده گان را به محصول جلب کند و در نتیجه افزایش فروش را در پی خواهد داشت.

 

مراحل ساخت کارتن صادراتی

در سراسر جهان شرکت ها و کارخانه های مختلفی در زمینه ساخت و تولید کارتن به فعالیت مشغول هستند. اولین مرحله برای ساخت کارتن در این کارخانه ها، تامین مواد اولیه مرغوب و باکیفیت برای این کار است.
سپس مواد اولیه را با استفاده از ترکیبات مورد نظر تبدیل به رول های کاغذی می نمایند و این رول ها که با استفاده از چندین لایه کاغذ به صورت فشرده ساخته شده اند را در طی فرایندی به کارتن های محکم و مقاوم تبدیل می نمایند، سپس با توجه به سفارش که شرکت مورد نظر به کارخانه داده است، ابعاد آن مشخص می گردد و در شکل و اندازه های خاصی برش داده شده و سپس آماده می گردد.یکی دیگر از مراحل تولید کارتن، طرح تبلیغاتی است که باید روی آن چاپ شده و سپس برای ارائه به شرکتی که آن را سفارش داده است آماده شود. این امر برای کارهای صادارتی اهمیت زیادی خواهد داشت و باید چاپ با دستگاههای پیشرفته و به روز انجام شود.شرکت ها و صنایع مختلف تولید کننده کالا در جهان با توجه به سلیقه که از مشتریان خود سراغ دارند و همچنین نیاز بازار، طرح و رنگ کارتن مورد نظر خود را سفارش می دهند . شرکت جهان تجارت کارتن البرز در تمامی مراحل مشاوره ، طراحی ، تولید ، چاپ و … در کنار شما بوده و کیفیت و زیبایی بسته بندی محصول شما را تضمین میکند.

جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن آجیل و جعبه خشکبار و کارتن خشکبار

برای اینکه یک صادر کننده موفق باشید باید نکات مهم و اصولی را در بسته بندی محصولات خود رعایت کنیم. در صادرات اول ظاهر وبسته بندی کالا مورد تجوه است و بعد از آن کیفیت خود محصول مورد آزمایش قرار میگیرد. برای اینکه یک محصول مشتری پسند داشته باشید بهتر است تا بسته بندی آن را بگونه ای طراحی کنیم تا در نگاه اول مشتری را به خود خیره کرده و او را برای خرید ترغیب نمایدَ . کارتن به دلیل قابلیت بازیافت پذیری در اغلب کشورهای دنیا بسیار مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان میباشدَ

صادرات کارتن,کارتن صادراتی,کارتن میوه صادراتی,کارتن بسته بندی صادراتی,کارتن صادراتی درجه یک,طراحی کارتن صادراتی,قیمت کارتن صادراتی

صادرات کارتن,کارتن صادراتی,کارتن میوه صادراتی,کارتن بسته بندی صادراتی,کارتن صادراتی درجه یک,طراحی کارتن صادراتی,قیمت کارتن صادراتی

کارتن آجیل صادراتی,کارتن سیب صادراتی,کارتن خیار صادراتی,کارتن پرتقال صادراتی,کارتن کیوی صادراتی

کارتن لمینتی صادراتی,کارتن دایکاتی صادراتی,کارتن میوه صادارتی با کیفیت,کارتن بسته بندی میوه صادراتی

کارتن انار صادراتی,کارتن موز صادراتی,کارتن بلور صادراتی ,کارتن چینی صادرای

WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کارتن قارچ ، ساخت کارتن قارچ ، کارتن قارچ صادراتی ، بسته بندی قارچ

جعبه قارچ ، سبد قارچ ، سبد شیرینگ قارچ ، صادرات قارچ ، کارتن مخصوص قارچ

کارتن سفارشی قارچ ، بسته بندی قارچ صادراتی ، سبد فروش قارچ ، تهیه کارتن قارچ ، کارتنقارچ

کارتن قارچ ارزان ، کارتن قارچ با کیفیت ، کارتن قارچ در کرج ، کارتن قارچ در تهران

جهان تجارت البرز
تماس با ما