۰۹۱۲۹۱۵۲۸۶۹

جهان تجارت کارتن البرز

کارتن قارچ ، سینی قارچ ، بسته بندی قارچ ، جعبه قارچ
خدمات مرتبط با صنعت کارتن سازی

تولید کارتن قارچ در کرج ، کارتنسازی در کرج ، ساخت کارتن قارچ در کرج

کارتن سازی از زیر مجموعه های صنعت چاپ و بسته‌بندی به شمار می‌آید و از آنجایی که روز به روز بر تعداد شرکت ها، کارخانجات، محصولات و تولیداتی که برای بسته بندی از کارتن استفاده میکنند افزوده میشود، نیاز به آشنایی بیشتر با این صنعت نیز خالی از لطف نیست.

سفارش کارتن لمینتی

خدمات کارتن سازی:

کارتن سازی به بخش‌های مختلفی چون طراحی، ساخت کارتن‌ها و چاپ روی آن‌ها تقسیم می‌شود. شرکت‌های کارتن سازی در زمینه تولید انواع مختلفی از کارتن‌ها چون کارتن‌های ۳ لایه، کارتن‌های 5 لایه، کارتن ساده، کارتن سفید، کارتن قهوه ای، کارتن مواد غذایی، کارتن خرما، کارتن خشکبار، کارتن لامپ، کارتن لپ تاپ، کارتن میوه، کارتن صادراتی، کارتن تخم مرغ، کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن فلکسو، کارتن لوازم خانگی، شانه تخم مرغ ( شانه سازی) و … به مصرف‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.

انواع کارتن:

کارتن ها در مدل ها و اندازه های مختلفی تولید می گردند و این تنوع بستگی به جنس کالا، مسافتی که کالا قصد دارد تا مقصد طی کند ، استحکام کارتن در برابر صربه و … دارد . از مهمترین کاربردهای کارتن ها می‌توان به جابه‌جایی محصولات و اشیاء مختلف و همچنین حفظ و نگهداری آن‌ها اشاره کرد.

کارتن پست:

 از مهمترین ویژگی‌های کارتن های پستی درج آرم شرکت پست بر روی آن است .همچنین این کارتن‌ها باید قسمت مشخصی برای آدرس پستی فرستنده و گیرنده داشته باشند. علاوه بر این‌ها باید بخشی به منظور قرار دادن تمبر روی کارتن در نظر گرفته شود. این کارتن‌ها در اداره پست سراسر کشور و دفاتر پیشخوان دولت کاربرد زیادی دارند.

کارتن لوازم خانگی:

کارتن‌های لوازم خانگی بر اساس کاربردشان از استحکام خوبی برخوردار هستند و و از آن‌ها برای جابه‌جایی کالاهایی چون یخچال، گاز و غیره استفاده می‌شود. این کارتن‌ها از چند لایه تشکیل می‌شوند و به همین دلیل نسبت به سایر کارتن‌ها مقاومت بالاتر، وزن بیشتر و خاصیت ضربه‌پذیری بالاتری را دارند. همه این ویژگی‌ها سبب می‌شود که کارتن به راحتی حالت خود را از دست ندهد و دوام بالایی داشته باشد.

همچنین کارتن‌های لوازم خانگی بر اساس تعداد و جنس لایه‌ها از کیفیت گوناگونی برخوردار هستند. همین میزان کیفیت هم مشخص می‌کند که برای چه کالاها یا چه نوع محصولی مورد استفاده قرار بگیرند. مثلاً کارتن‌هایی که پنج لایه هستند و از بالاترین کیفیت برخوردارند برای محصولات بزرگ و گران‌قیمتی چون یخچال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کارتن میوه و صیفی‌جات:

از آن‌جایی که میوه و صیفی‌جات صادراتی را به وسیله کانتینرهای یخچال‌دار به سایر کشورها ارسال می‌کنند کارتن‌های بسته‌بندی این محصولات باید به گونه‌ای طراحی شوند که در برابر رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار باشند.کارتن‌های میوه و صیفی‌جات باید بر اساس ابعاد استانداردی ساخته شوند به همین دلیل در هنگام طراحی آن‌ها این موضوع در نظر گرفته می‌شود. همچنین در زمان طراحی باید توجه داشت که کارتن‌ها جای دست داشته باشند تا جابه‌جایی آن‌ها بدون مشکل انجام شود.

جعبه و کارتن خشکبار:

از دیگر کارتن‌های بسته‌بندی که توسط شرکت کارتن سازی طراحی و تولید می‌شوند می‌توان به جعبه و کارتن خشکبار اشاره کرد. کارتن‌های خشکبار به خصوص آن‌هایی که قرار است به کشورهای دیگر صادر شوند باید مطابق یک سری استانداردها تولید شوند. زیرا این کارتن‌ها برای ورود به کشورهای دیگر باید مطابق استانداردهای بین‌المللی باشند. معمولا این کارتن‌ها در بازار با چاپ افست، فلسکو و سیلک قابل تولید می‌باشند.

کارتن لمینتی:

 از این نوع کارتن‌ها برای نگهداری کالاهای مخصوص یا گران‌قیمت استفاده می‌شود. از ویژگی‌های مهم و برتر این کارتن‌ها می‌توان به چاپ با‌کیفیت آن‌ها اشاره کرد. از مهمترین کاربردهای این کارتن‌ها، حفظ کمیت و کیفیت محصول با حمل و نقل آسان است. از آن‌جایی که لمینت دوام محصول را افزایش می‌دهد همیشه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های کارتن‌های لمینتی می‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر لکه، در برابر چین‌خوردگی، چربی، رطوبت و سایر آلودگی‌ها اشاره کرد.

جعبه و کارتن لوازم یدکی خودرو:

جعبه و کارتن لوازم یدکی خودرو از دیگر محصولات شرکت کارتن سازی است. استفاده از مقوا و کارتن باکیفیت برای بسته‌بندی قطعات و لوازم یدکی خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع نوعی از کارتن‌ها دقیقا برای بسته‌بندی قطعات خودرو و لوازم یدکی طراحی و تولید می‌شوند. باید توجه داشت با توجه به سنگینی برخی از قطعات نیاز به کارتنی است که قابلیت تحمل وزن لوازم را داشته باشد.

کارتن دایکاتی:

کارتن‌ دایکاتی نوعی از کارتن هستند که ظاهر مشخصی ندارند و به وسیله دستگاه‌های خاصی تولید می‌شوند. این کارتن‌ها به انواع مختلفی مانند کارتن‌های بدون درب، درب‌دار، کارتن‌های سوراخ‌دار، تلسکوپی و دسته‌دار تقسیم می‌شوند. در صورت تمایل خریدار می‌تواند طرح یا شکل خاصی را برای چاپ روی کارتن سفارش دهد. جهت سفارش آنلاین کارتن با کارشناسان بخش فروش ما در تماس باشید.

جهان تجارت البرز ، تولید کننده کارتن و کارتنساز برتر در تولید انواع کارتن بخاری

قیمت کارتن:

عوامل مختلفی در تعیین قیمت کارتن موثر هستند که یکی از مهمترین آن‌ها قیمت کاغذ است. در واقع هر چه قیمت کاغذ بالاتر باشد قیمت کارتن هم بالاتر می‌رود و بر عکس اگر قیمت کاغذ کم باشد قیمت کارتن نیز پایین می‌آید. به طور کلی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت کارتن بسته بندی موثرند می‌توان به نوع کاغذ رویه، نوع کاغذ فلوت، نوع کاغذ زیره، تعداد رنگ چاچ، نوع چاپ، تیراژ سفارش، هزینه قالب، هزینه کلیشه و هزینه ارسال اشاره کرد.

تولید انواع کارتن:

کارتن‌ها در حقیقت جعبه‌های مقوائی هستند که به شکل‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. معمولاً مصرف‌کنندگان از آن‌ها برای موارد مختلفی مانند بسته‌بندی مواد غذایی، بسته‌بندی داروها، صادرات محصول و سایر موارد استفاده می‌کنند. شرکت کارتن سازی بر اساس ظرفیت و توان دستگاه می‌تواند کارتن‌های متنوعی چون کارتن‌های ۳ لایه، ۵ لایه و ۷ لایه را تولید کند. کارتن‌های عادی معمولا نسبت به کارتن‌های 5 لایه و 7 لایه قیمت مناسب‌تری دارند اما درعوض کارتن‌های دارای لایه‌های بیشتر مقاومت بیشتری نسبت به کارتن‌هایی با لایه‌های کمتر دارند.

امکانات و وسایل برای راه اندازی کارخانه کارتن سازی:

  1. دستگاه ورق سازی
  2. دستگاه چاپ یا چاپ فلکسو تک رنگ تا ۴ رنگ
  3.  دستگاه دایکات (پینگ پنگی، فکی، روتاری)
  4. دستگاه چاک دستی (چاک زن کارتن)
  5.  دستگاه لب چسب
  6. دستگاه لمینت دستی و لمینت اتومات
  7. دستگاه تسمه کش
  8. دستگاه منگنه
  9. دستگاه چاپ نیمه اتومات یا تمام اتومات
  10. دستگاه خط کش برش

آشنایی با تولیدات کارخانه کارتن سازی:

  • انواع کارتن ۳، 5 و 7 لایه
  • کارتن ساده
  • کارتن بسته بندی
  • کارتن مواد غذایی
  • کارتن تخم مرغ
  • کارتن میوه
  • کارتن لمینتی
  • کارتن تلویزیون
  • کارتن صیفی جات
  • کارتن خشکبار
  • کارتن یخچال
  • کارتن تلویزیون
  • کارتن خرما
  • کارتن صادراتی
  • کارتن دایکاتی
  • کارتن قارچ
  • کارتن سینی شکل
  • کارتن گوشت
  • کارتن مرغ
  • کارتن چینی
  • کارتن بلوریجات
  • منقسم یا دیوایدر

کارتن سه لایه,کارتن پنج لایه,کارتن بسته بندی,کارتن فوری,کارتن میوه صادراتی

کارتن گوشت,کارتن مرغ,کارتن میگو,کارتن کباب,کباب فست فود,کارتن فینگر فود,کارتن پیتزا

کارتن تلویزیون,کارتن خرما صادراتی,کارتن دایکاتی,کارتن قارچ,کارتن سینی شکل

کارتن ماکارونی,کارتن مواد شوینده,کارتن صابون,کارتن شامپو,کارتن تاید,کارتن ریکا,کارتنسازی

WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کارتن قارچ ، ساخت کارتن قارچ ، کارتن قارچ صادراتی ، بسته بندی قارچ

جعبه قارچ ، سبد قارچ ، سبد شیرینگ قارچ ، صادرات قارچ ، کارتن مخصوص قارچ

کارتن سفارشی قارچ ، بسته بندی قارچ صادراتی ، سبد فروش قارچ ، تهیه کارتن قارچ ، کارتنقارچ

کارتن قارچ ارزان ، کارتن قارچ با کیفیت ، کارتن قارچ در کرج ، کارتن قارچ در تهران

جهان تجارت البرز
تماس با ما