۰۹۱۲۹۱۵۲۸۶۹

جهان تجارت کارتن البرز

کارتن قارچ ، سینی قارچ ، بسته بندی قارچ ، جعبه قارچ
کارتن میوه صادراتی

تولید کارتن قارچ در کرج ، کارتنسازی در کرج ، ساخت کارتن قارچ در کرج

برای حمل و فروش میوه از باکس های مستحکم مقوایی استفاده می شود.که با توجه به شکل میوه ، اندزاه آن ، مصرف داخلی یا صادراتی آن و … در شکل و شمایل و اندازه های مختلفی تولید میشوند. کارتن میوه همواره بهترین گزینه برای انتقال و جابجایی میوه ها می باشد. کارتن میوه مستحکم وبهداشتی تولید میشود و با توجه به درخواست تولید کنندگان و صادر کنندگان می توان کارتن میوه را در شکل ها و طرح ها و رنگ های متفاوت تولید کرد.حتی می توان کارتن میوه صادراتی جهت ارسال به کشورهای دیگر با طرح های مختص و خواص تولید نمود.

کارتن میوه

بعضی از میوه ها بدلیل وزن زیادشان نباید روی هم قرار بگیرند زیرا باعث له شدن و خرابی میوه های زیرین میشوند. بعضی از میوه ها باید با فاصله های معین از هم قرار بگیرند و بین آنها از مقسم و دیوایدرمقوایی استفاده کرد. بعضی از میوه ها نیاز به بسته بندی های شکلیل و مدرنیزه شده دارند تا برای مشتری دلبری کنند و نگاه ها را به خود معطوف کنند و …
تمامی موارد گفته شده در بالا زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکنند که محموله و بار مورد نظر صادراتی بوده و بسته بندی ها نیاز به طراحی خاص و کارتن ها نیاز به مقاومت بالا در جابه جایی ها طولانی و ضربه پذیری بالاتر و مقاومت در برابر آب و … را داشته باشند .
مثلا در صادرات کلم و کاهو که باید در شرایط مناسب و دمای خنک قرار بگیرند اگر کیفیت کارتن و سلفونی که بر روی آن درج شده است از مرغوبیت کافی برخوردار نباشد دچار لهیدگی شده و شکل ظاهری خود را از دست میدهند.

در بالا بیشتر از کیفیت و جنس کارتن و جعبه بسته بندی صحبت کردیم اما اصل مهم بعدی در کارتن های صادراتی، طراحی کارتن مورد استفاده میباشد. به دلیل اهمیت شکل ظاهری و جنبه تبلیغات آن، کارتنهای صادراتی معمولا دارای چاپ افست به همراه فرایند لمینت هستند و چاپ افست به دلیل نداشتن محدودیت در ایجاد رنگ و چاپ انواع طرحها و زیبا به نظر رسیدن پک شما نقش اساسی را ایفا میکند. علاوه بر رنگ و طرح خدمات پس از چاپ همانند: سلفون، برجسته سازی نوشته ها، طلا کوب دار کردن و غیره در چاپ افست آنرا برای محصولات صادراتی محبوب کرده است.
جعبه کارتن میوه و صیفی‌جات می بایست در ابعادی ساخته شوند که بر روی پالت های استاندارد قابل چینش بوده و برای سهولت حمل و نقل بهتر است کناره های جعبه هایشان دستگیره تعبیه شده باشد تا بتوان راحت تر آنها را جابجا کرد. با طراحی جعبه های قفلی میوه می توانیم باز و بسته کردن جعبه ها را برای نفراتی که کار بسته بندی میوه و چینش آن در جعبه را انجام می دهند راحت کنیم که بدون استفاده از هیچ ابزاری مانند چسب یا منگنه در زمان کمتری جعبه محصولات را آماده کنند.

 برای مشاوره خرید و استعلام قیمت میتوانید با دپارتمان فروش شرکت جهان تجارت کارتن البرز تماس گرفته و از مشاوران ما در خصوص نیازهای خود کسب اطلاع کنید . پیشاپیش از اینکه ما را برای همراهی خود انتخاب نموده اید سپاسگزیم . کیفیت ما بهترین تبلیغ برای ماست

کارتن میوه صادراتی؛ تولید انواع کارتن میوه قیمت
کارتن انواع میوه و کارتن انواع صیفی جات
کارتن بسته بندی گلابی ،کارتن سیب، جعبه خرمالو، کارتن کیوی، کارتن انار، کارتن پرتقال، کارتن موز، کارتن گلابی، کارتن به، کارتن هلو، کارتن هندوانه، کارتن انبه، کارتن خرمالو، کارتن گیلاس، کارتن توت فرنگی، کارتن سیب صادراتی، کارتن توت فرنگی صادراتی، کارتن پرتقال صادراتی، کارتن انجیر، کارتن کرفس، کارتن خیار، کارتن بادمجان، کارتن کدو، کارتن فلفل، کارتن فلفل دلمه، کارتن قارچ و …
 

کارتن میوه,کارتن میوه صادراتی,فروش کارتن میوه,تولید کارتن میوه,ساخت کارتن میوه,کارتن میوه ارزان

کارتن میوه بهداشتی,فروش کارتن میوه تهران,فروش کارتن میوه کرج,فروش کارتن میوه قزوین,صادرات کارتن میوه

کارتن سیب,کارتن انار,کارتن پرتقال,کارتن کیوی,کارتن انگور,کارتن موز,کارتن خیار,کارتن فلفل,کارتن هندوانه

کارتن گلابی,کارتن شلیل,کارتن به,کارتن گردو,کارتن هلو,کارتن خرمالو,کارتون میوه

WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کارتن قارچ ، ساخت کارتن قارچ ، کارتن قارچ صادراتی ، بسته بندی قارچ

جعبه قارچ ، سبد قارچ ، سبد شیرینگ قارچ ، صادرات قارچ ، کارتن مخصوص قارچ

کارتن سفارشی قارچ ، بسته بندی قارچ صادراتی ، سبد فروش قارچ ، تهیه کارتن قارچ ، کارتنقارچ

کارتن قارچ ارزان ، کارتن قارچ با کیفیت ، کارتن قارچ در کرج ، کارتن قارچ در تهران

جهان تجارت البرز
تماس با ما