۰۹۱۲۹۱۵۲۸۶۹

جهان تجارت کارتن البرز

کارتن قارچ ، سینی قارچ ، بسته بندی قارچ ، جعبه قارچ
انواع کارتن بسته بندی

تولید کارتن قارچ در کرج ، کارتنسازی در کرج ، ساخت کارتن قارچ در کرج

انواع کارتن بسته بندی در صنایع کارتن سازی جهان تجارت البرز

کارتن ها ابزاری کاربردی ، ارزان قیمت ، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست هستند که از آن ها برای حمل و نقل محصولات و اشیای مختلف استفاده می شود. با توجه به طیف گسترده صنایع ، کارتن های بسته بندی انواع متفاوتی دارند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم:

کارتن بسته بندی مواد خانگی
  • کارتن سه لایه

این کارتن از سه لایه مختلف تشکیل شده و به کارتون سه لا معروف است. جنس لایه رویی وزیری آن از لاینر است و برای لایه میانی جنس فلوت  به کار برده می شود که نوعی مقوای موج دار است. این نوع کارتن استحکام و مقاومت بالایی دارد و به خوبی کالای محتوی خود را از رطوبت، ضربه، خدشه و آسیب حفظ می کند. انواع کارتن بسته بندی سه لا با توجه به لایه میانی آن به چهار موج مختلف 3 میلی متری ( موج B)، 3.6 میلی متر (موج C)، موج میکرو ( موج E) و موج F تقسیم می شوند.

تولید کارتن و کارتن سازی با ورق کارتن سه لایه
این نوع کارتن به دلیل جنس محکم ، لاینرها و فلوت داخلی آن محصولی با کیفیت است که در تهیه کارتن پستی و کارتن اسباب کشی به کار می رود.
  •  کارتن پنج لایه

این کارتن از سه لایه کاغذ کنگره دار و دو لایه کاغذ لاینر تشکیل می شود و در مجموع پنج لایه هستند. کاغذهای لاینر در قسمت فوقانی وزیرین کارتن قرار گرفتند و سه لایه موجدار نیز در قسمت میانی کارتن قرار دارد. استفاده از تعداد بیشتر مقواهای کنگره دار باعث افزایش استحکام و مقاومت کارتن می شود. به همین دلیل از این نوع کارتن بیشتر برای بسته بندی در صنایع بزرگ و سنگین استفاده می شود.

تولید کارتن و کارتن سازی با ورق کارتن پنج لایه
  • کارتن هفت لایه

برای تولید انواع کارتن بسته بندی با استحکام بالا کارتن هفت لایه تولید می شود. این نوع کارتن برای حمل و نقل و نگهداری کالاهایی مانند قطعات صنعتی ، وان  حمام ، تخت و مبلمان ، مواد اولیه سنگین ، ورق ام دی اف و… به کار می رود.

تولید کارتن و کارتنسازی با ورق کارتن هفت لایه
انواع کارتن بسته بندی را می توان در گروه دیگری نیز تقسیم بندی کرد که بر اساس آن طیف گسترده ای از کارتن در بازار تولید می شود و هر کدام کارکردی جداگانه دارند. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:
  • کارتن لمینتی

لمینت در لغت به معنای چسباندن است. کارتون لمینتی جزء کارتن های با وزن سبک، بازیافت پذیری بالا و سازگار با محیط زیست است. این کارتن از نظر اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه است و یک بسته بندی با کیفیت را برای محصول ارائه می دهد. به همین دلیل این نوع بسته بندی می تواند نقش موثری در انتخاب مشتری برای خرید محصول داشته باشد.

کارتن لمینتی یا کارتن با چاپ لمینت در صنایع بسته بندی جهان تجارت البرز
  •  کارتن سینگل فیس

این نوع از مقوای بسته بندی برای حمل و نقل ابزار و وسایلی مانند درب و پنجره کاربرد فراوان دارد. این کارتن ها شیاردار هستند و از یک لایه مسطح و یک لایه موج دار تشکیل می شوند و برای محافظت از کالاهای بزرگ و کوچک گزینه مناسب به حساب می آیند. از سوی دیگر کارتن سینگل فیس کاملا مطابق و سازگار با محیط زیست است و به جای پلاستیک حبابدار می توان از آن ها برای محافظت از وسایل استفاده کرد.

ساخت کارتن و تولید انواع کارتن سینگل فیس
  • کارتن تلسکوپی

انواع کارتن بسته بندی تلسکوپی در صنایع مختلفی مانند مواد غذایی ، خوراکی ، پوشاک ، فانتزی ، حمل اشیای با ارزش مانند لپ تاپ ، ساخت جعبه های لوکس و صادرات محصولات کاربرد دارد. مشخصه بارز این نوع کارتن جمع شوندگی راحت آن  است. به عبارت دیگر این مدل کارتن را می توان درون هم قرار داد و در میان مردم با نام جعبه خرما و تلسکوپی و… مشهور است.

تولید انواع کارتن تلسکوپی در کارتن سازی جهان تجارت البرز
  • کارتن آسپتیک

بسته بندی محصولاتی مانند تخم مرغ ، شیر ، ماست ، میوه ها و خوراکی ها با کمک این کارتن صورت می گیرد. به علت اینکه کارتن آسپتیک از لایه های  مخصوصی تشکیل می شود، مواد غذایی محتوی کارتن نیاز به نگهداری در یخچال ندارند.

البته باید در نظر داشت که دوام و ماندگاری این مواد غذایی نسبت به سایر مواد غذایی که در یخچال نگهداری می شوند  ، کمتر خواهد بود. برای تهیه این نوع کار چندین لایه مقوا ، آلومینیوم ، پلاستیک و پلی اتلین به کار می رود که هر کدام به دلایل خاصی در ساختار کارتن آسپتیک استفاده می شوند.

از مقوا برای بالا بردن مقاومت و استحکام کارتن استفاده می شود و فلز آلومینیوم نیز مانع نفوذ هوا و اکسیژن به داخل کارتن می شود.  پلی اتیلن نیز مانع نفوذ رطوبت به داخل کارتن خواهد شد و به همین دلیل از محتوای بسته به خوبی در برابر قارچ و رطوبت نگهداری می کند.

از جمله مزایای دیگر این کارتن محافظت از خوراکی ها و آشامیدنی ها در برابر گرما و نور است. علاوه بر آن از رنگ ، بافت و ارزش غذایی ماده خوراکی محتوای بسته به خوبی محافظت می کند. از نظر بازاریابی نیز به دلایل زیبایی بسته ، باعث فروش بیشتر محصولات خواهد شد.

تولید انواع کارتن مواد غذایی و کارتن میوه در شرکت جهان تجارت البرز
  • کارتن پلاست

این بسته بندی کاملا دوستدار محیط زیست است و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این کارتن مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و تفاوت دمایی از منفی ۳۰ درجه سانتی گراد تا بالای ۸۰ درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند.

چاپ و طراحی انواع طرح ها با رنگ های مختلف بر روی کارتن پلاست به راحتی صورت پذیر است و کاملا قابل شستشو است. از این کارتن در صنایع مختلفی مانند چاپ، تبلیغات ، ساختمان سازی ، کشاورزی  خودروسازی ، ماکت سازی ، دیوار کاذب ، پارتیشن بندی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

ضد قارچ بودن ، صرفه اقتصادی ، ضد آب و رطوبت بودن ، خاصیت نانو و امکان استفاده مجدد از آن تنها بخشی از مزایای قابل توجه انواع کارتن بسته بندی پلاست است.

انواع کارتن بسته بندی با استفاده از کارتن پلاست
  • کارتون دسته دار

کارتن های دسته دار طرح جدیدی از کارتن ها هستند که حمل و نقل کالاها را به شکل آسانی امکان پذیر می کنند.

کارتن سازی جهان تجارت البرز تولید کننده انواع کارتن دسته دار
  • کارتن بدون درب

برای حمل و نقل کالاهای مانند یخچال و اجاق گاز باید از کارتن بسته بندی بدون درب استفاده کرد. این نوع کارتن در قسمت بالا و زیرین بدون درب و پوشش است و بیشتر برای جلوگیری از ایجاد ضربه و خش در اطراف محصول به کار می رود.

.

    •  کارتن یک درب

    از این نوع کارتن برای نمایش قسمتی از محصول استفاده می شود. به عبارت دیگر یکی از اطراف بدنه کارتن از جنس مقوا تولید نمی شود و در آن قسمت پلاستیک شفاف به کار می برند تا محتوای بسته به خوبی قابل نمایش و مشاهده باشد. این بسته بندی برای بازاریابی و فروش محصول مناسب است؛ اما از سوی دیگر اگر در حمل و نقل دقت کافی صورت نگیرد، امکان آسیب رسیدن به کالای داخل آن وجود دارد.

جهان تجارت البرز ، تولید کننده انواع کارتن ماکارونی و کارتن لازانیا

کارتن، کارتنسازی، کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی، کارتن بدون درب، کارتن یک درب، کارتن چاپی، کارتن دایکاتی، کارتن فلکسو، کارتن میوه، کارتن خشکبار، کارتن مواد غذایی، کارتن لوازم خانگی، کارتن بسته بندی، کارتن ارزان، کارتن سازی جهان تجارت، کارتن قارچ، کارتن سازی در هشتگرد، صادرات کارتن به عراق، کارتن بلوریجات، کارتن سینی شکل، کارتن تخمه مرغ، سفارش کارتن دایکاتی، کارتن صادراتی انار، ارزانترین کارتن بسته بندی، کارتن صادراتی به عراق، کارتن انار، کارتن سازی در نظرآباد، کارتن صادراتی، شانه تخم مرغ، کارتن تخم مرغ، شانه سازی، دیوایدر کارتن، منقسم کارتن، کارتن بخاری، کارتن لوازم منزل، کارتن چای، کارتن قند، کارتن شکر، کارتن لبنیات، کارتن گوشت، کارتن مرغ، کارتن ماهی، کارتن بستنی، کارتن شکلات، کارتن لامپ، کارتن لوازم برقی، کارتن محافظ برق، کارتن کولر، کارتن یخچال، کارتن مقوایی، کارتن الکل، کارتن مواد شیمیایی، کارتن رنگ، کارتن ابزار، کارتن ذغال، کارتن زغال، کارتن ماکارونی، کارتن ماکارانی، کارتن کیک، کارتن کلوچه، کارتن پفک، کارتن تخمه، کارتن پسته، کارتن خیار، کارتن سیب، کارتن میوه، کارتن بادمجان، کارتن لاک، کارتن هود

WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید کارتن قارچ ، ساخت کارتن قارچ ، کارتن قارچ صادراتی ، بسته بندی قارچ

جعبه قارچ ، سبد قارچ ، سبد شیرینگ قارچ ، صادرات قارچ ، کارتن مخصوص قارچ

کارتن سفارشی قارچ ، بسته بندی قارچ صادراتی ، سبد فروش قارچ ، تهیه کارتن قارچ ، کارتنقارچ

کارتن قارچ ارزان ، کارتن قارچ با کیفیت ، کارتن قارچ در کرج ، کارتن قارچ در تهران

جهان تجارت البرز
تماس با ما